Navigatie

Leoni IJzerman (Klantenservice Deventer)

Artikel 1 van 5 Volgende

Goedendag! Mijn naam is Leoni IJzerman en ik stel mij graag aan u voor.
Sinds 15 augustus 2017 ben ik weer terug bij Fonique. Ik hoor u denken: Weer terug?!
Ja, ik ben weer terug! Hieronder heb ik mijn loopbaan beschreven, dan wordt het vanzelf duidelijk.
 

Mijn eerste ontmoeting met Fonique

Eigenaar Michiel Blokzijl heb ik in okt. 2013 leren kennen. Voor mijn opleiding (HBO Small business & Retail Management) ging ik helpen bij een beurs en kwam Michiel op het stuk te staan waar ik verantwoordelijk voor was. Tijdens de beurs heb ik hem verscheidene keren gesproken en hebben we hier leuk contact aan over gehouden.

Gedurende de tijd, bleven we contact houden waarnaar ik in 2015 een administratieve baan aangeboden kreeg voor twee dagen per week. Yes! Dacht ik, het leek me namelijk een heel leuk en leerzaam bedrijf en zou hier graag willen werken.

In die tijd, heb ik ook een onderzoek gedaan bij Fonique Hoortechniek waarbij er gekeken werd naar o.a. de klanttevredenheid. Dit onderzoek heb ik gedaan voor mijn opleiding en verrichtte ik dit onderzoek samen met een toenmalig klasgenoot.
 

Diploma op zak!

In april 2016 ben ik afgestudeerd voor mijn HBO opleiding. Logischerwijs had ik meer tijd over om te werken en wilde ik ook heel graag meer werken. Helaas was daar op dat moment geen ruimte voor en had ik besloten om ergens anders te gaan werken. Ergens waar ik wel fulltime kon werken. Ik had tenslotte net een eigen huis en de rekeningen konden helaas niet betaald worden met maar twee dagen werk. Eind april heb ik afscheid genomen van Fonique en in mei ben ik bij mijn andere baan begonnen.
 

Terug van weggeweest

Na een aantal maanden, kwam ik erachter dat mijn baan toch niet was wat ik wilde. Stilzwijgend zocht ik naar wat anders, maar zocht ik ook contact met Michiel. Misschien konden we wat voor elkaar betekenen… En dat was het geval!

Per 15 augustus kon ik voor 36 uur per week aan de slag en deze kans heb ik met beide handen aangegrepen.

Ik ben blij dat ik hier weer aan het werk ben en kan niet wachten om nog meer te leren dan dat ik al wist.

Wat ik zoal doe, is het volgende:

  • Ik ben het eerste aanspreekpunt voor het filiaal in Deventer.
  • Bij drukte in Hoogeveen, neem ik het telefonisch contact over en maak ik afspraken e.d.
  • Ik ben verantwoordelijk voor het bestellen van producten, het versturen van reparaties en ik houd in de gaten of dit allemaal op tijd binnen is.
  • Contact met zowel leveranciers als klanten, dit per mail/telefoon/in de winkel.
  • Declaraties doen bij de zorgverzekeraars en erop toezien dat dit allemaal correct verloopt.
  • Audicien Dennis in Deventer ondersteunen met allerlei voorkomende werkzaamheden.

 

Tot zover een introductie over mijzelf en graag tot ziens bij Fonique Hoortechniek!

Wat vertellen onze klanten over ons?

Lees onze beoordelingen

Widex Premium Dealer

Official Widex Partner

In-ear monitors

www.fonique-inears.nl

Gehoorbescherming

Gehoorbescherming
Slaapdopjes
Zwemdopjes

Tinnitus oplossingen

Tegen oorsuizen

© 2016 - 2018 Fonique Hoortechniek | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel